«Φανταστικές ιστορίες» περί μεταθέσεων με μόρια


Ακούς καθημερινά να διηγούνται διάφορες «φανταστικές ιστορίες» περί μεταθέσεων , που όμως  απέχουν πολύ από την πραγματικότητα για τον απλό λόγο,  ότι οι μεταθέσεις βγαίνουν με μόρια:

‘’Μετατίθεμαι μετά από παραμονή 2 χρόνων σε  τόπο συμφερόντων, για Έβρο ή νησί,  ενώ πριν υπηρετούσα 3 χρόνια σε Έβρο η νησί.’’

‘’Με μεταθέσανε ενώ έχω παραπάνω μόρια., αλλά αυτός που έρχεται είναι άλλης ειδικότητας η αλλού βαθμού και δεν μετράνε τα μόρια μου’’

’Με μεταθέσανε αλλά δεν έχω μόρια να μπω στα ΣΟΑ. Πληρώνομαι 870€ στο χέρι, η γυναίκα μου εργάζεται σε ιδιωτική εταιρεία και τώρα αν με ακολουθήσει πρέπει να παραιτηθεί και να ψάξει να βρει καινούρια δουλειά. Θα βρει άραγε με 22% επίσημη ανεργία; Πως θα ζήσουμε με 870€ και με 500 ευρώ να φεύγουν στα ενοίκια και κοινόχρηστα; ‘’

‘’Με μεταθέσανε ενώ έχω έγκυο γυναίκα και 2 παιδιά, αλλά δεν μπορώ να την πάρω μαζί μου, λόγω της καταστάσεως της, μου είναι όμως  δύσκολο να την αφήσω πίσω γιατί δεν μπορώ να πληρώνω 2 ενοίκια. Η υπηρεσία στέγαση δεν μου παρέχει και πώς να ανταπεξέλθω οικονομικά με εναν μισθό’

‘’Δεν με μεταθέτουν από το νησί για τον τόπο συμφερόντων παρότι έχω 4 χρόνια γιατί δεν έχω παραπάνω μόρια και ο άλλος που πάει εκεί έχει περισσότερα μόρια από εμένα είτε λόγω ηθικών αμοιβών, είτε  άριστων εκθέσεων αξιολογήσεων με όλα 100 και ας μην έχει υπηρετήσει ποτέ σε νησί’’.

‘’Με μεταθέσανε ενώ είχα μισό μόριο λιγότερο από την συνάδελφο που ήρθε στη θέση μου; Άραγε ήταν σωστά τα μόρια ή υπάρχει η πιθανότητα του λάθους λόγω της μικρής διαφοράς;

‘’Μου λένε να κάνω ένσταση για την μετάθεση, αλλά γιατί να την κάνω όταν την ένσταση θα την εξετάσει η ιδία επιτροπή και αφού στην αρχή με έδιωξε, τώρα πως θα με κρατήσει;’’

''Μου λένε ότι δεν μπορώ να κάνω ένσταση γιατί δεν είμαι στις μεταθέσεις και δεν έχω δικαίωμα να μάθω τα μόρια άλλου που δεν φεύγει''

‘’Μου λένε μην βάζεις ‘’μέσο’’ οι μεταθέσεις είναι αξιοκρατικές και με μόρια. Ποια μόρια όμως όταν το 93% μετράει η έκθεση αξιολόγησης και οι ηθικές αμοιβές και το άλλο 7% οι Μονάδες που έχεις υπηρετήσει’’


‘’Μετάθεση πήρα αλλά πώς να ζήσω με 800 ευρώ , 2 παιδιά , άνεργη γυναίκα και 2 ενοίκια προκαταβολή;’’

‘’Φεύγεις εσύ γιατί η άλλη είναι γυναικά και δεν μετατίθεται, πρέπει να μείνει 3 χρόνια, εσύ δεν γεννάς, αλώστε την καλύπτει ο νομός.

''Μετατιθεσαι γιατί εργάζεσαι πολύ και είσαι έμπειρος και καλός στη δουλεία, ας ήσουν τεμπέλης, ο μισθός θα έμπαινε’’