Αποζημίωση Αυθημερόν Μετακινήσεων, Άνω των 60 χλμ, Εκτός Ωραρίου, σε Μονάδες της 1ης Στρατιάς και του Α΄ΣΣ αλλά και Μη Αποζημίωση σε Άλλες Μονάδες Λόγω της Μη Εκδόσεως Φύλλου Πορείας

Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε το έγγραφο

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση δεχθήκαμε την επίλυση αυτού του θέματος, το 2013, μέσω των κατευθυντηρίων οδηγιών εκτέλεσης του Π/Υ ΥΠΕΘΑ/ΓΕΣ έτους 2013 που εκδόθηκαν με το (στ) σχετικό από το 2β Γραφείο της ΔΟΙ του ΓΕΣ και απευθύνονταν προς τις ΔΟΙ/ΜΕΣ-ΑΣΔΥΣ και κατά περίπτωση στους λοιπούς Σχηματισμούς.
 «Οι ΔΟΙ/ΜΕΣ-ΑΣΔΥΣ και κατά περίπτωση οι λοιποί Σχηματισμοί…. επιπρόσθετα πρέπει α…β….ι…. να εγκρίνουν την πληρωμή, σε βάρος πιστώσεων μηνιαίου κονδυλίου (ΚΑΕ 0711), κινήσεων που πραγματοποιούνται εκτός έδρας (άνω  των 60 χιλιομέτρων), με υπηρεσιακό μέσο εκτός του ωραρίου καθώς αποζημιώνονται με βάση το ΠΔ 200/93 για το στρατιωτικό προσωπικό........
 
Αν και πιστεύαμε ότι το θέμα λύθηκε από το έτος 2013 και έπειτα έστω και κατά το ήμισυ τουλάχιστον, δηλαδή με αποζημίωση με το 1/3 της ημερήσιας αποζημίωσης (9,78€) των αυθημερόν μετακινήσεων έκτος ωραρίου εντούτοις, μας μεταφέρθηκε από στελέχη που υπηρετούν σε διάφορες Μονάδες ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν τους καταβάλλουν αυτή την αποζημίωση όταν επιστρέφουν στην Μονάδα εκτός ωραρίου εργασίας, από εκτέλεση υπηρεσίας σε περιοχή άνω των 60 χλμ από την έδρα της Μονάδος τους, καθώς δεν τους έχει χορηγηθεί Φύλλο Πορείας κατά την μετακίνηση τους........

Από το 2013 η Υπηρεσία αποζημιώνει τυχόν κινήσεις που πραγματοποιούνται με υπηρεσιακό μέσο και αυθημερόν επάνοδο εκτός ωραρίου στους κ. Δκτές 1ης ΣΤΡΑΤΙΑΣ, Α΄ΣΣ μετά των οδηγών τους, στους Αξκούς Οικονομικού και Ελεγκτικού καθώς και σε όλο το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό των Μονάδων αυτών. Ενδεικτικά αναφέρονται μερικές κινήσεις που αποζημιώνονται και ορίζονται στο Π/Δ 200/1993, με αναχώρηση πχ από Λάρισα για την Καρδίτσα, Βόλο, Λιτόχωρο, Αθήνα, Ξάνθη  ή από Κοζάνη για Καστοριά, Καλά Νερά Βόλου Θεσσαλονίκη κ.λ.π. και η επιστροφή είναι εκτός ωραρίου και πολλές φορές κατά τις βραδινές ώρες όπως, για περισυλλογή χειροβομβίδων, για συνοδεία νεοσυλλέκτων οπλιτών για ιατρικές εξετάσεις στα Στρατιωτικά Νοσοκομεία, για είσοδο σε Νοσοκομείο και επάνοδο στη Μονάδα, για συμμετοχή σε διαγωνισμούς ή εξετάσεις γενικά,  για διενέργεια οικονομικών επιθεωρήσεων και ελέγχων............

Παρακαλούμε  όπως  προωθήσετε το παρόν έγγραφο....... προκειμένου να ενημερωθούμε:

α.         Για ποιους λόγους δεν αποζημιώνονται όλες οι κινήσεις εντός και εκτός ωραρίου για το στρατιωτικό προσωπικό του ΓΕΣ, όπως γίνεται δηλαδή σε όλο το προσωπικό που υπάγεται στο Ν.2685/1999.

β.         Γιατί το ΓΕΣ δεν εφαρμόζει την αποζημίωση της αυθημερόν μετακίνησης εκτός έδρας με το ½, όπως προβλέπεται στο Π/Δ 200/1993 και εφαρμόζει το ΓΕΝ για το δικό του στρατιωτικό προσωπικό.

γ.         Εάν είναι υποχρεωτική η έκδοση Φ.Π. για κάθε μετακίνηση στρατιωτικού για λόγους υπηρεσιακούς έξω από την έδρα της Στρατιωτικής Αρχής στην οποία αυτός υπάγεται.

δ.         Ποια είναι η εξουσιοδοτική διάταξη εκ της ισχύουσας νομοθεσίας προς τα διοικητικά όργανα που προκύπτει, η μη καταβολής αποζημίωσης μετακίνησης με το ½ της ημερήσιας αποζημίωσης σε αυθημερόν επάνοδο  εντός και εκτός ωραρίου στο στρατιωτικό προσωπικό με υπηρεσιακό μέσο. 
Ολόκληρο το έγγραφο δείτε το ΕΔΩ

Πληρωμή των Μισθωμάτων ΣΟΑ-ΣΟΜΥ-ΣΟΕΠΟΠ από τη Μισθοδοσία του ένοικου, με μεταβολή από τα Λογιστήρια των Κεντρικών Ταμείων Στρατού

Όσοι κοιτάτε ακόμη κριτικά τις Ενώσεις κάντε την υπέρβασή σας. Εγγραφείτε και ενισχύστε τη δύναμή σας ..... Σήμερα, όχι αύριο. Το αύριο θα είναι πολύ αργά ....είναι διαφορετικό να παλεύει ο καθένας μόνος του από το όλοι μαζί.

Μέχρι σήμερα η πληρωμή των μισθωμάτων προϋποθέτει φυσική παρουσία των ενοικιαστών εντός ωραρίου στην έδρα της Υπηρεσίας Χρηματικού ή την καταβολή του ενοικίου στους Διαχειριστές των ΣΟΑ-ΣΟΜΥ-ΣΟΕΠΟΠ που πιθανών να ενέχει και τον κίνδυνο απώλειας ή κλοπής των χρημάτων εάν τα χρήματα φυλάσσονται από τους ίδιους και όχι σε χρηματοκιβώτιο, ώστε να αποδίδονται συγκεντρωτικά στην Υπηρεσία Χρηματικού. 

Επαναφέρουμε στην επικαιρότητα τις προτάσεις για την Διαδικασία Πληρωμής των Μισθωμάτων ΣΟΑ-ΣΟΜΥ-ΣΟΕΠΟΠ με την κυριότερη η στέγαση και αποστέγαση των στελεχών στα ΣΟΑ καθώς και το μηνιαίο μίσθωμα να δίνεται με μεταβολή μέσω της μηχανογραφημένης εφαρμογής μισθοδοσίας από τα Λογιστήρια των Κεντρικών Ταμείων Στρατού. Να εφαρμοσθεί δηλαδή η ίδια διαδικασία με την καταχώρηση των  λοιπών μεταβολών των αποδοχών. 

Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται κατά την καταβολή της μισθοδοσίας, μέσω πιστωτικού ιδρύματος, στο στρατιωτικό προσωπικό να παρακρατείτε άμεσα το μηνιαίο μίσθωμα και να αποδίδονται άμεσα τα δικαιώματα (ΕΚΟΕΜΣ-Συντήρηση ΣΟΑ).  

Διαβάστε ΕΔΩ το άρθρο και  ΕΔΩ το έγγραφο


Η απάντηση, στην ερώτηση για την βαθμολογική εξέλιξη Αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων που κατέθεσε Βουλευτής του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ Κόμματος Ελλάδος, κ. Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Δείτε την ερώτηση  που κατέθεσε ο Βουλευτής του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ Κόμματος Ελλάδος κ. Νίκος Ι. Νικολόπουλος με θέμα "Βαθμολογική εξέλιξη αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων"
 Όπως αναφέρει σε σημείο της ερώτησης του επιπρόσθετα επισημαίνεται ότι με το θέμα απασχολήθηκε παλαιότερα η Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Θεσσαλίας (ΕΣΠΕΘ) εκδίδοντας και αποστέλλοντας ενημερωτικές επιστολές, ενώ παράλληλα στο πλαίσιο κοινοβουλευτικού ελέγχου και σε παλαιότερη ερώτηση του Βουλευτή της ΔΗΜΑΡ κ.ου Οικονόμου Β. για κάποιες άλλες πτυχές του Ν.3833/2010 και τις επιμέρους αδικίες που επέφερε, ο Κος ΥΕΘΑ ανέφερε ότι μελετάται και δρομολογείται η αναδρομική αποκατάσταση των αδικών που δημιουργήθηκαν...Δείτε εδώ την απάντηση από το ΥΠΕΘΑ.

Η Διοίκηση δεν έχει υποχρέωση για τον ισοσκελισμό των επιπλέον ωρών εργασίας με χορήγηση απαλλαγών

ΠΡΟΣ: Αναπληρώτρια Υπουργό Εθνικής Άμυνας, κα Φώφη Γεννηματά
Κα Υπουργέ.
Προφανώς, λόγω φόρτου εργασίας, δεν μελετήσατε τα υπ΄ αριθμ. πρωτ. 44/30-5-2013/ΣΥΣΜΕΔ και 129/29-5-2013/Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ.Θ. έγγραφα, στα οποία αναφερόμασταν επακριβώς στα εδάφια της ΠαΔ 9-12/ΓΕΕΘΑ. Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sysmed.gr,

Παρουσία του Ανωτέρου Στρατιωτικού Διοικητή Φαρσάλων και Δκτή της 61 ΜΕ στις θρησκευτικές εκδηλώσεις της πόλης των Φαρσάλων,εις μνήμην της Αγίας Παρασκευής

Παρουσία πολιτικών και πολιτειακών αρχών, Ο Ανώτερος Στρατιωτικός Διοικητής της Φρουράς Φαρσάλων και Διοικητής της 61 ΜΕ, Σχης (ΠΖ) Χρήστος Ράμμος παρέστη στις θρησκευτικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στην πόλη των Φαρσάλων κατά το διήμερο 25 και 26 Ιουλίου 2013, εις μνήμη της Αγίας Ενδόξου Οσιοπαρθενομάρτυρος Παρασκευής της Αθληφόρου, όπου τυγχάνει να είναι και η πολιούχος Αγία της ομώνυμης πόλης.
Το πρόγραμμα εορτασμού περιελάμβανε την παραμονή 25 Ιουλίου 2013... Μέγα Πανηγυρικό Εσπερινό και περιφορά της Ιεράς Εικόνας της Αγίας Παρασκευής στην πόλη των Φαρσάλων.
Την 26 Ιουλίου 2013 ημέρα εορτασμού της Αγίας Παρασκευής περιελάμβανε τέλεση όρθρου και πανηγυρική θεία Λειτουργία μετά αρτοκλασίας και θείου κηρύγματος.
Μετά το τέλος της λειτουργίας είχε εθιμοτυπικό χαιρετισμό με το περιφερειάρχη της Θεσσαλίας κ.Κώστα Αγοραστό,παρουσία που Δημάρχου της πόλης κ.Άρη Καραχάλιο,όπου ο κ.περιφερειάρχης του εξέφρασε την επιθυμία να επισκεφτεί την Μονάδα 61 ΜΕ στο άμεσο μέλλον....διαβάστε τη συνέχεια στο http://kranosgr.blogspot.gr

Δείτε αν η Φορολογική σας Δήλωση έχει εκκαθαριστεί καθώς και το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης (Πιστωτικό-Χρεωστικό-Μηδενικό)

Η υπηρεσία αυτή αφορά στις φορολογικές δηλώσεις των πολιτών για το οικονομικό έτος 2013 (εισοδήματα 2012) 

Η υπηρεσία απευθύνεται σε όλους τους πολίτες, ώστε γρήγορα και έγκυρα να μπορούν να ενημερωθούν για το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης της φετινής τους φορολογικής δήλωσης. πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης και την ημερομηνία παραλαβής του εκκαθαριστικού σημειώματος αλλά και το πότε θα θα είναι διαθέσιμο το ποσό (σε περίπτωση πιστωτικού εκκαθαριστικού) στον τραπεζικό σας λογαριασμό, εφόσον τον έχετε αναγράψει στη φορολογική σας δήλωση και η Τράπεζά σας επιβεβαιώσει την ορθότητά του.

Έγγραφο της ΕΣΠΕΘ για την αδικία στην καταβολή του Επιδόματος Παραμεθορίου και ερωτήματα για την ΚΥΑ Καθορισμού των Περιοχών Χορήγησης του.

Έγγραφο της ΕΣΠΕΘ προς ΣΥΣΜΕΔ για το επίδομα Παραμεθορίου με όλα τα στοιχεία-επιχειρήματα, ώστε να διεκδικηθεί, από το Υπουργείο Οικονομικών, η αναδρομική χορήγησή του στα στελέχη των ΕΔ.

Ενδεικτικά τα κύρια σημεία του εγγράφου παρακάτω και για να διαβάσετε ολόκληρο το έγγραφο πατήστε  ΕΔΩ 

Σας γνωρίζουμε, όπως μας μεταφέρθηκε από στελέχη των ΕΔ, ότι αισθάνονται αδικημένοι και απογοητευμένοι όταν βλέπουν το Υπουργείο Οικονομικών να εγκρίνει τη χορήγηση του επιδόματος παραμεθορίου, ποσού 100€, του άρθρου 15 του Ν.4024/2011, μόνο στο πολιτικό προσωπικό του ΥΠΕΘΑ και στο προσωπικό που εργάζεται σε υπηρεσίες του Δημοσίου Τομέα, σε Μονάδες και περιοχές, αντίστοιχα, όπως ενδεικτικά στο Βαθύλακκο Κοζάνης, στις Κυκλάδες, στα Γρεβενά, στην περιοχή Αγράφων της Καρδίτσας κ.λ.π. Επίσης το επίδομα καταβάλλεται και για όσο διάστημα οι παραπάνω υπάλληλοι τελούν σε θεσμοθετημένες άδειες (κανονικές, συνδικαλιστικές, ειδικές, εκπαιδευτικές μικρής διάρκειας έως δύο (2) μηνών, διευκόλυνσης υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις, μητρότητας και ανατροφής παιδιού)...........................


Το στρατιωτικό προσωπικό, που υπηρετεί στις παραπάνω αλλά και σε παρεμφερείς περιοχές, δεν επιθυμεί να λαμβάνει αυτό το επίδομα, αλλά πιστεύει ότι η πολιτεία θα αναγνώριζε την προσφορά του όταν οι ίδιοι υπηρετούν σε Μονάδες της παραμεθορίου και φυλάγουν μέρα και νύχτα τα σύνορα της Χωράς με Αλβανία, Βουλγαρία και Τουρκία με το να τους καταβάλλει το ίδιο επίδομα ή κάποια άλλης μορφής αποζημίωση.......................

Αναπάντητα ερωτήματα προκύπτουν από την εξαίρεση του στρατιωτικού προσωπικού στο Ενιαίο Μισθολόγιο αλλά νιώσαμε και ιδιαίτερη έκπληξη τόσο για το σκοπό της χορήγησης του εν λόγω επιδόματος μόνο σε υπαλλήλους του Δημοσίου όσο και για τους λόγους καθυστέρησης υπογραφής της ΚΥΑ που ορίζει το άρθρο 15............

Από τον Νοε του 2011 έως και σήμερα δεν έχει περιέλθει προς γνώση μας η ΚΥΑ που θα υπέγραφαν από κοινού ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και ο Υπουργός Οικονομικών και το εν λόγω επίδομα συνεχίζει να δίνεται μέχρι και σήμερα σύμφωνα με τις (δ) έως (θ) σχετικές ΚΥΑ στο πολιτικό προσωπικό του ΥΠΕΘΑ αλλά και στο πολιτικό προσωπικό που υπηρετεί στο Δημόσιο Τομέα κ.λ.π. σε κάτωθι περιοχές της Χώρας που έχουν καθοριστεί ως προβληματικές περιοχές κατηγορίας Α και παραμεθόριες περιοχές.......

Κατόπιν των παραπάνω, παρακαλούμε για την υποβολή του παρόντος εγγράφου προς τους αρμοδίους, προκειμένου να ενημερωθούμε και εν συνεχεία ............., όπως:

Εάν υφίσταται πρόθεση από το Υπουργείο Οικονομικών να καταβάλλει επίδομα παραμεθορίου στα στελέχη των ΕΔ στα στελέχη που υπηρετούν στην παραμεθόριο, με αναδρομική ισχύ ...................................................

Εάν έχει υπογραφεί κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών που ορίζονταν στο άρθρο 15 του Ν.4024/2011.

Πόσοι είναι οι υπάλληλοι που εργάζονται στο Δημόσιο Τομέα και σε λοιπές υπηρεσίες-φορείς που λαμβάνουν μέχρι σήμερα το επίδομα παραμεθορίου. ..................

Πόσο είναι το ύψος του κονδυλίου του επιδόματος παραμεθορίου ( ΚΑΕ 0228 και παλαιότερα 0238) που καταβλήθηκε αναλυτικά κατ έτος ..................................

για νσ διαβάσετε ολόκληρο το έγγραφο πατήστε  ΕΔΩ

Από την συνάντηση του Προέδρου του Συνδέσμου Αποφοίτων Σ.Σ.Α.Σ. κ. Ι.Αντωνιάδη με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, την 22 Ιουλ 2013

Τή διαβεβαίωση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρη Αβραμόπουλου (εκφράζοντας όπως διεμηνυσε και τις προθέσεις του ιδίου του Πρωθυπουργού), πως δεν πρόκειται να υπαρξουν μειώσεις.....διαβάστε περισσότερα εδώ

Δείτε τα δικαιολογητικά και τους παιδικούς σταθμούς ανά Νομό που μπορούν οι μητέρες να κάνουν αίτηση για το πρόγραμμα δωρεάν φιλοξενίας των παιδιών. Από 25 Ιουλ 2013 έως 2 Αυγ 2013 υποβάλλεται η αίτηση και μόνο Ταχυδρομικά.

H ΕΕΤΑΑ ανακοίνωσε τους παιδικούς σταθμούς που μπορούν οι μητέρες που θα κάνουν αίτηση για το πρόγραμμα δωρεάν φιλοξενίας των παιδιών τους από το ΕΣΠΑ να επιλέξουν για στείλουν τα παιδιά τους.

Οι παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ είναι αναρτημένοι ανά νομό. Για να δείτε τους αντίστοιχους προσωρινούς πίνακες επιλέξιμων και μη επιλέξιμων δομών Επιλέξτε Νομό ή Δήμο ΕΔΩ

Για τους παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ 2013-2014 το εισοδηματικό όριο που ορίστηκε από την ΕΕΤΑΑ και είναι 30.000€ οικογενειακό εισόδημα από 40.000€ που ήταν το 2012
 

Στην προκήρυξη της ΕΕΤΑΑ για τους παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ 2013 2014 θα βρείτε τα κριτήρια τα δικαιολογητικά και τα μόρια για τις μητέρες που θα κάνουν αίτηση ώστε να φιλοξενηθούν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ το 2013 2014. Για την αίτηση πατήστε ΕΔΩ

Η Αίτηση Συμμετοχής των ενδιαφερομένων γυναικών, θα ξεκινήσει να διατίθεται ΜΟΝΟ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ στις ιστοσελίδες της Ε.Ε.Τ.Α.Α www.eetaa.gr και www.eetaa1.gr/index1.html, της ΚΕΔΕ (www.kedke.gr) και του ΕΠΑΝΑΔ (www.epanad.gov.gr), από τις 25/7/2013.

Η «Αίτηση συμμετοχής – Δήλωση» μπορεί να υποβάλλεται το χρονικό διάστημα από τις 25/7/2013 έως τις 2/8/2013 και ΜΟΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ. 

Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των Αιτήσεων, συνοδευόμενων από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ορίζεται η 2/8/2013 και ώρα 14:00 βάσει απόδειξης ταχυδρομείου ή Εταιρίας ταχυμεταφοράς (courier).

Προσοχή:
1) Η έγκαιρη υποβολή θα αποδεικνύεται μόνο από τη σφραγίδα του ταχυδρομείου ή το αποδεικτικό της Εταιρίας ταχυμεταφοράς (courier). Αιτήσεις ή/και δικαιολογητικά που κατατίθενται ή παραλαμβάνονται μετά τις 2/8/2013, δεν λαμβάνονται υπόψη.
Εκπρόθεσμες Αιτήσεις που θα υποβληθούν με οποιονδήποτε τρόπο μετά την παραπάνω ημερομηνία και ώρα θα απορρίπτονται ως εκπρόθεσμες, δεν θα αξιολογούνται και θα επιστρέφονται.
2) Σε περίπτωση υποβολής παραπάνω από μιας αίτησης από οποιαδήποτε αιτούσα, θα λαμβάνεται υπόψη μόνο η πρώτη υποβληθείσα και πρωτοκολλημένη αίτηση.
  
Με προκήρυξη της η ΕΕΤΑΑ ( Διαβάστε τη όλη ΕΔΩ ) καλεί τις Γυναίκες, που είναι:


Α.        Μητέρες βρεφών, νηπίων και παιδιών ή / και

Β.        Μητέρες νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με Αναπηρία,
και

επιθυμούν να εγγράψουν τα τέκνα τους σε Δομές παροχής φροντίδας και φιλοξενίας, ώστε να διευκολυνθούν να εναρμονίσουν τους απαιτητικούς και αντικρουόμενους ρόλους τους μεταξύ οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν και οι άνδρες στους οποίους έχει παραχωρηθεί με δικαστική απόφαση η επιμέλεια των παιδιών τους.

Οι μητέρες που θα ενταχθούν στη εν λόγω πράξη, θα πρέπει να πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:

α) να εργάζονται στην Ελλάδα ως μισθωτές ή αυτοαπασχολούμενες ή αυτοαπασχολούμενες στον πρωτογενή τομέα, ή

β) να συμμετέχουν σε Ενεργητικές Πολιτικές Απασχόλησης (ΕΠΑ: Πρόγραμμα Νέων Θέσεων Εργασίας, Πρόγραμμα Νέων Ελεύθερων Επαγγελματιών, Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας – Stage, Πρόγραμμα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης) ή

γ) να είναι άνεργες, οι οποίες διαθέτουν Δελτίο Ανεργίας σε ισχύ και αντίγραφο βεβαίωσης εξατομικευμένης προσέγγισης από τις Υπηρεσίες του Ο.Α.Ε.Δ. ή

δ) να είναι άνεργες και να λαμβάνουν ή να έχουν λάβει τακτικό επίδομα ανεργίας από τον Ο.Α.Ε.Δ. οποιαδήποτε χρονική περίοδο κατά τους τελευταίους 24 μήνες προ της δημοσίευσης της παρούσας Πρόσκλησης. 

Εξαιρούνται από την παρούσα πρόσκληση:

οι τακτικοί και αορίστου χρόνου υπάλληλοι του δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. καθώς και

οι μόνιμοι και αορίστου χρόνου υπάλληλοι των Ο.Τ.Α. (α’ και β’ βαθμού).

Όπου ανακύπτει ερώτημα για την υπαγωγή των υπαλλήλων σ’αυτές τις κατηγορίες, απαιτείται η σχετική βεβαίωση του εργοδότη για την νομική υπόσταση του φορέα του, εφόσον αυτός δεν αναγράφεται στο ‘’Μητρώο Υπηρεσιών και Φορέων της Ελληνικής Διοίκησης’’

Σημειώνεται ότι από το σύνολο των ανωτέρω (α-δ) προϋποθέσεων εξαιρούνται οι υποψήφιες μητέρες με παιδιά ΑΜΕΑ, οι οποίες έχουν το δικαίωμα υποβολής αίτησης για τα ΑΜΕΑ τέκνα τους ανεξαρτήτως εργασιακής, κοινωνικοοικονομικής ή άλλης κατάστασης αλλά μόνο σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠ-ΜΕΑ), καθώς και στα Τμήματα ΑΜΕΑ των Βρεφονηπιακών Σταθμών Ολοκληρωμένης Φροντίδας.

Η πράξη υλοποιείται μέσα από κύκλο Πρόσκλησης ετήσιας διάρκειας, που αντιστοιχεί σε ένα σχολικό έτος διάρκειας 11 μηνών και θα υλοποιηθεί μέχρι την 31/08/2014.

Ο συνολικός προϋπολογισμός χρηματοδοτείται κατά 100% από δημόσιους πόρους και ανέρχεται στα 150.000.000,00 € συμπεριλαμβανομένου και του επιλέξιμου ΦΠΑ.

Δικαίωμα συμμετοχής Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο γυναίκες που είναι μητέρες βρεφών, νηπίων, παιδιών ή /και νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, που:

α) Έχουν την ελληνική υπηκοότητα ή την υπηκοότητα κράτους-μέλους της Ε.Ε. ή είναι Ελληνίδες Ομογενείς ή είναι αλλοδαπές από τρίτες χώρες και διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα.

β) Επιθυμούν να εγγράψουν τα τέκνα τους στις κάτωθι κατηγορίες Δομών:

Βρεφικούς, Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς, για βρέφη από 2 μηνών έως 2,5 ετών συμπληρωμένων κατά το μήνα εγγραφής (1-30/9/2013) και νήπια και παιδιά από 2,5 ετών συμπληρωμένων κατά το μήνα εγγραφής (1-30/9/2013), μέχρι την ηλικία εγγραφής στην υποχρεωτική εκπαίδευση (νηπιαγωγείο) Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Ολοκληρωμένης Φροντίδας για παιδιά βρεφικής και προσχολικής ηλικίας από 8 μηνών έως την ηλικία εγγραφής την υποχρεωτική εκπαίδευση (νηπιαγωγείο) και παιδιά με αναπηρία από 2,5 ετών έως 6,5 ετών.

Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (Κ.Δ.Α.Π.-ΜΕ.Α.), για παιδιά με αναπηρία, εφήβους, και άτομα με νοητική υστέρηση ή/και κινητική αναπηρία. Τα ανωτέρω όρια ηλικίας θα εναρμονίζονται με το εκάστοτε ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.), για παιδιά από την ηλικία εγγραφής στην υποχρεωτική εκπαίδευση έως 12 ετών και παιδιά με ελαφράς μορφής κινητικά ή αισθητηριακά προβλήματα και

Έχουν οικογενειακό εισόδημα, το οποίο δεν υπερβαίνει τις 30.000 € για μητέρες που έχουν έως 2 παιδιά και 35.000€ για μητέρες που έχουν άνω των 3 παιδιών. Στο εισόδημα περιλαμβάνεται το συνολικό δηλωθέν εισόδημα όπως αποτυπώνεται στο εκκαθαριστικό σημείωμα του Υπουργείο Οικονομικών καθώς και το σύνολο των αυτοτελώς φορολογηθέντων εισοδημάτων. Στις γυναίκες που θα επιλεγούν (ωφελούμενες) θα προσφέρονται θέσεις φροντίδας και φιλοξενίας για τα τέκνα τους, από τις προαναφερόμενες Δομές. Η διάθεση των θέσεων στις ωφελούμενες θα γίνεται μέσω «Εντολών Τοποθέτησης» από την E.E.T.A.A. Α.Ε. Σε περίπτωση που προκύψει ανάγκη κάλυψης κενών θέσεων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, αυτές θα καλύπτονται από τον πίνακα επιλαχουσών, η διάρκεια ισχύος του οποίου λήγει με τη λήξη του εκάστοτε τρέχοντος σχολικού έτους.

Κριτήρια επιλογής που θα ισχύσουν  για την επιλογή των ωφελουμένων και μοριοδότηση εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις συμμετοχής είναι τα εξής:

α) Το χαμηλό ετήσιο δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα. Τα μόρια που θα δοθούν θα υπολογίζονται βάσει του τύπου: [(Α/Ε)Χ100] / 12, όπου Α= 24.000€, προσαυξανόμενο κατά 1.000€ εάν η μητέρα έχει ένα τέκνο, 2.000€ εάν έχει δύο τέκνα και 10.000€ εάν έχει τρία τέκνα (το ποσό των 10.000€ θα προσαυξάνεται κατά 1.000€ για κάθε τέκνο πέραν του τρίτου) και Ε= το ετήσιο δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα. Στις περιπτώσεις που δεν υποβάλλεται φορολογική δήλωση ή το ποσό της φορολογικής δήλωσης είναι μικρότερο από 5.000 € τότε λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό των μορίων το ποσό των 5.000 €.

β) Η κατάσταση απασχόλησης, η εργασιακή σχέση και το είδος απασχόλησης. Για εργαζόμενες γυναίκες:+35 μόρια, για αυτοαπασχολούμενες: +35 μόρια, για σύμβαση εργασίας μερικής απασχόλησης: +45 μόρια, για σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου :+40 μόρια.

γ) Η ανεργία από τον Ο.Α.Ε.Δ. με δελτίο ανεργίας σε ισχύ: +10 μόρια, άνεργες που λαμβάνουν τακτικό επίδομα ανεργίας από τον Ο.Α.Ε.Δ. : +20 μόρια.


δ) Η οικογενειακή κατάσταση. Προτεραιότητα δίδεται στις μητέρες που ανήκουν στην ομάδα των ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 35% και άνω : +35 μόρια, που έχουν τέκνα που ανήκουν στην ομάδα των ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 35% και άνω: +30 μόρια, που είναι χήρες: +35 μόρια, που είναι άγαμες μητέρες: +30 μόρια, που είναι διαζευγμένες ή σε διάσταση : +25 μόρια, που είναι τρίτεκνες - πολύτεκνες: +20 μόρια, που έχουν σύζυγο που ανήκει στην ομάδα των ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω: +15 μόρια, που έχουν σύζυγο μακροχρόνια άνεργο (άνω των 12 μηνών): +10 μόρια.

ΠΗΓΗ:
 

Τιμήθηκε η μαύρη επέτειος χωρίς τη Φιλαρμονική της 1ης Στρατιάς

πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία της 23-7-2013

Καταγγελτικός ήταν ο λόγος του προέδρου του Συλλόγου Κυπρίων ν. Λάρισας στην τελετή κατάθεσης στεφάνων, για τους πεσόντες στην Κύπρο κατά την τουρκική εισβολή, το καλοκαίρι του 1974, που έγινε το Σάββατο στο μνημείο τα πλατείας Αγ. Μπλάνα. Ο κ. Αυγουστή καυτηρίασε την απουσία της φιλαρμονικής της 1ης Στρατιάς, η όποια ενώ κλήθηκε δεν παρέστη σε εφαρμογή προεδρικού διατάγματος που απαγορεύει τη συμμετοχή της σε αυτή την εκδήλωση!

«Η προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας με απόφασή της απαγορεύει τη συμμετοχή της στρατιωτικής μουσικής σε μια εκδήλωση όπου τιμώνται τα Ελληνόπουλα της μάνας Ελλάδας και της Κύπρου που έπεσαν μαχόμενα στις προδομένες Κυπριακές Θερμοπύλες. Η προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας που σε τρεις μέρες θα παραθέσει δεξίωση για την επάνοδο της Δημοκρατίας στην μητέρα Ελλάδα, ξεχνά δυστυχώς ότι για να επανέλθει η Δημοκρατία στην κοιτίδα της, διχοτομήθηκε η Κύπρος... και ύστερα αναρωτιόμαστε γιατί ήρθε η τρόικα», είπε εμφαντικά ο κ. Αυγουστή.

Στεφάνια κατέθεσαν στο μνημείο: Εκ μέρους της Κυπριακής Δημοκρατίας ο πρόξενος της Κύπρου στη Θεσσαλονίκη κ. Κώστας Ψευδιώτης, ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Κώστας Τζανακούλης, εκ μέρους της Περιφέρειας Θεσσαλίας ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου κ.Γρηγόρης Παπαχαραλάμπους, εκ μέρους της 1ης Στρατιάς ο ταξίαρχος κ. Κωνσταντίνος Παπαβλασόπουλος, εκ μέρους του Αρχηγείου Τακτικής Αεροπορίας (ΑΤΑ) ο ταξίαρχος κ. Κωνσταντίνος Φουσταλιαράκης, ο αστυνομικός υποδιευθυντής Λάρισας κ. Χρήστος Τσιώρας, εκ μέρους των βετεράνων πολεμιστών της Κύπρου ο πρώην δήμαρχος Αγιάς κ. Βασίλειος Κουτσαντάς, εκ μέρους των Αποστράτων Χωροφυλακής και Ελληνικής Αστυνομίας ο πρόεδρος κ. Βασίλειος Διβάνης, ο πρόεδρος της Λέσχης Ελλήνων Καταδρομέων Λάρισας κ.Δημήτριος Δραγανιδάκης, εκ μέρους του Πανηπειρωτικού Συλλόγου Νομού Λάρισας το μέλος του Δ.Σ. κ.Παναγιώτης Σακογιάννης εκ μέρους του Συλλόγου Ποντίων Νομού Λάρισας το μέλος του Δ.Σ. κ. Αθανάσιος Τάξος, εκ μέρους του Πολιτιστικού Συλλόγου Μικρασιατών Ν. Λάρισας ο πρόεδρος κ. Γιώργος Καρύδης και για τον Σύλλογο Κυπρίων Νομού Λάρισας το μέλος του Δ.Σ. κ.Καλλισθένη Τσιάκαλου. Παρέστησαν ακόμα οι βετεράνοι πολεμιστές Κύπρου κ. Κωνσταντίνος, Ρουμελιώτης, Λάμπρος Πλίτσης, Κωνσταντίνος Σαμαντζής, Ευάγγελος Διβράμης, Χρήστος Κοϊνης, και ο Μανώλης Δαλαμάγκας αδελφός του αείμνηστου πεσόντα καταδρομέα Ηλία Δαλαμάγκα Επίσης παρέστησαν ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Αποστράτων
Αξιωματικών Αεροπορίας κ. Κωνσταντίνος Τσιιτσώνης και πλήθος κόσμου. Χαιρετισμό απέστειλε ο βουλευτής Φίλιππος Σαχινίδης.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΣΑΣ:Αίτημα της ΕΣΠΕΘ για αναγνώριση του Χρόνου Άδειας Χωρίς Αποδοχές, ως Χρόνου Συντάξιμης Υπηρεσίας

Ένα πολύ εύλογο αίτημα απέστειλε η Ένωση Στρατιωτικών Πειρφερείας Θεσσαλίας, μέσω του οποίου ζητά τη δυνατότητα της αναγνώρισης του Χρόνου Άδειας Χωρίς Αποδοχές, ως Χρόνου Συντάξιμης Υπηρεσίας, με καταβολή των αναλογουσών ασφαλιστικών εισφορών (Εξωτερικού και Ανατροφής Τέκνου). Άλλωστε δεν πρέπει να μας διαφεύγει της προσοχής πως, με την ψήφιση και την ισχύ του νέου ασφαλιστικού (ν.3883/2010) για το Δημόσιο και τους Στρατιωτικούς, τα στελέχη των Ε.Δ. αισθάνονται και είναι τα πλέον αδικημένα, με δεδομενη (πέραν της 40ετίας-60ου έτους, όπου δεν λαμβάνονται καθόλου υπόψιν, οι ιδιαιτερότητες και οι συνθήκες του λειτουργήματος των Στρατιωτικών) την μη πρόβλεψη αναγνώρισης "πλασματικού" συντάξιμου χρόνου (όπως ισχύει στον ευρύτερο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, που μπορεί να φθάσει έως και τα....11 έτη), πλήν αυτού του χρόνου υπηρέτησης σε μονάδες εκσταρατείας (με πλαφόν αναγνώρισης τα 5 έτη, εφόσον και εαν διανυθούν)ΕΔΩ
http://www.apofoitoissas.gr/


Eπίδομα παραμεθορίου στο Δημόσιο με το Ν.4024/2011 και αντίστοιχο για τους στρατιωτικούς με το άρθρο 13 παρ 3θ του ΠΔ 200/1993. Τι ισχυέι και τι εφαρμόζεται. Διαβάστε επιπλέον πως απάντησε το Υ.Ο. σε πρόταση για νομοθέτηση του για να αρθεί η αδικία.

Του Λγου (Ο) Ηλία Νατσιούλα

Για το Νομοθετημένο επίδομα παραμεθορίου με το Ν.4024/2011 στο Δημόσιο υπάρχουν πιστώσεις και δίνεται κανονικά (100€ το μήνα), ενώ για τις 4 ΗΕΕ παραμεθορίου (105€) που δικαιούνται οι στρατιωτικοί σύμφωνα με το άρθρο 13 του ΠΔ 200/1993 αναζητούνται πιστώσεις στο Υ.Ο. για να δοθεί.

Αλλά και όταν δοθεί στους δικαιούχους στρατιωτικούς θα θεωρεί η κοινή γνώμη ότι μας δίνουν παροχή, ότι είμαστε προνομιούχοι εν μέσω οικονομικής κρίσης για ένα επίδομα που ήδη μας το οφείλουν; 

Αυτό δεν γίνεται και σήμερα διαβάζοντας άρθρα στον τύπο για αυτό το επίδομα;

Διαβάστε εδώ τι ισχύει για το επίδομα παραμεθορίου στο Δημόσιο βάση Νομοθεσίας:

To Yπουργείο Οικονομικών με το άρθρο 15 του Ν.4024/2011 (Νέο Μισθολόγιο στο Δημόσιο) εκτός από το βασικό μισθό, χορηγεί στους υπαλλήλους που υπηρετούν σε απομακρυσμένες παραμεθόριες και προβληματικές περιοχές, δηλαδή σε ζώνη είκοσι χιλιομέτρων από τα χερσαία σύνορα της χώρας και σε νησιά του άρθρου 1 του ν. 287/1976 επίδομα Απομακρυσμένων - Παραμεθόριων Περιοχών, οριζόμενο σε εκατό (100) ευρώ μηνιαίως.

Το επίδομα αυτό καταβάλλεται με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι οι δικαιούχοι του προσφέρουν υπηρεσία με πλήρη και αποκλειστική απασχόληση στην Υπηρεσία της περιοχής που δικαιολογεί την καταβολή του. 

Επίσης καταβάλλεται και για όσο διάστημα οι υπάλληλοι τελούν σε θεσμοθετημένες άδειες (κανονικές, συνδικαλιστικές, ειδικές, εκπαιδευτικές μικρής διάρκειας έως δύο (2) μηνών, διευκόλυνσης υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις, μητρότητας και ανατροφής παιδιού).

Τι ισχύει για το αντίστοιχο επίδομα παραμεθορίου στους Στρατιωτικούς βάση Νομοθεσίας:

Σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ 3 θ του ΠΔ 200/1993 το στρατιωτικό προσωπικό που υπηρετεί ή είναι αποσπασμένο στο Νομό Έβρου και στα παραμεθόρια νησιά του Αιγαίου (πλην Κρήτης), ως και το στρατιωτικό προσωπικό της Πολεμικής Αεροπορίας, που υπηρετεί ή τυγχάνει αποσπασμένο στα νησιά Σκύρο, Μύκονο και Θήρα, δικαιούται 4 ημέρες αποζημίωση εκτός έδρας τον μήνα, για εκτέλεση υπηρεσίας, πλέον των δικαιούμενων λόγω θέσης και βαθμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου αυτού.

Διαβάστε πως αντιμετωπίζει το Δημόσιο αυτό το Επίδομα και πως ενέκρινε τα προηγούμενα χρόνια η στρατιωτική μας ηγεσία το αντίστοιχο επίδομα

Στο Δημόσιο το επίδομα καταβάλλεται και για όσο διάστημα οι υπάλληλοι τελούν σε θεσμοθετημένες άδειες (κανονικές, συνδικαλιστικές, ειδικές, εκπαιδευτικές μικρής διάρκειας έως δύο (2) μηνών, διευκόλυνσης υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις, μητρότητας και ανατροφής παιδιού), σε βραχυχρόνια αναρρωτική άδεια έως έξι (6) ημέρες κατ` έτος ενώ στο στρατιωτικό προσωπικό δεν δίνονταν οι 4 ΗΕΕ εάν στέλεχος απουσίαζε για διάστημα πάνω από 15 ημέρες το μήνα. Στη δε Πολεμική Αεροπορία οι 4 ΗΕΕ είχαν γίνει κάποια στιγμή 6 ΗΕΕ. 

Για την πρακτική αυτή που είχε υιοθετήσει στο παρελθόν η στρατιωτική και πολιτική ηγεσία, ευθυνόμαστε εμείς σήμερα στο να μη λαμβάνουμε αυτό το επίδομα; 

Οι συνάδελφοι μας, για αυτές τις καταστάσεις, προσπάθησαν στο παρελθόν να πιέσουν να το θεσμοθετήσει η πολιτεία και να δίνεται αντί με μορφή ΗΕΕ ως επίδομα στις αποδοχές;


Όπως έγραψα και στο άρθρο ΕΔΩ " Γιατί όλα τα προηγούμενα χρόνια αποζημιώνονταν με μορφή Ημερών Εκτός έδρας οι βραδινές εκπαιδεύσεις,η εκτέλεση 24ωρων υπηρεσιών και η υπερωριακή απασχόληση στο προσωπικό των Ε.Δ, ενώ αντίθετα για το προσωπικό στα Σώματα Ασφαλείας έχει θεσμοθετηθεί αμοιβή τόσο για νυχτερινή όσο και για πέραν του πενθήμερου απασχόληση, η οποία καθορίζεται για κάθε ώρα νυκτερινής απασχόλησης 2,6 € από ώρα 22:00 της προηγούμενης μέχρι 06:00 ώρα της επομένης και ποσού 46 ευρώ για εργασία σε ημέρα πέραν του πενθημέρου;Υπήρχαν έσοδα στα Ταμεία (ΕΚΟΕΜ...-ΕΛΟΑ.../ΕΦΑΠΑΞ) από τη  χορήγηση των παραπάνω αποζημιώσεων με μορφή Εκτός Έδρας το 2013;"

Επιδίωξη μου στην ενώση ε.ε. στελεχών είναι να εφαρμοσθεί το Ενιαίο Μισθολόγιο και στους στρατιωτικούς. Δεν ζητάμε ειδικά μισθολόγια. Ζητάμε ίδια αμοιβή για ίδιας αξίας εργασία με θεσμοθέτηση των υπερωριών και όχι με μορφή ΗΕΕ κ.λ.π

Διαβάστε πως απαντά το Υ.Ο. σε ερώτηση για προτεινόμενη χορήγηση του επιδόματος παραμεθορίου στους στρατιωτικούς  καθώς και τι μέτρα προτίθενται να πάρουν ώστε να αρθεί η αδικία.

Στην Υπ αριθμ 10812/20-5-2013 ερώτηση (Δείτε τη ΕΔΩ), που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων από το Βουλευτή Τρικάλων της ΝΔ Ηλία Βλαχογιάννη, το Υ.Ο. και ο Αν Υπουργός Οικονομικών απάντησε:

από πλευράς δικής μας αρμοδιότητας σας πληροφορούμε τα εξής EΔΩ:

«Με τις διατάξεις της παρ 2 του άρθρου 15 (δεύτερο κεφάλαιο) του ν.4024/2011, προβλέπεται η χορήγηση επιδόματος Απομακρυσμένων – Παραμεθορίων περιοχών στους υπαλλήλους που υπηρετούν σε αυτές, όπως οι περιοχές αυτές καθορίζονται κάθε φορά με κοινή απόφαση των υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, οριζόμενο σε εκατό (100) ευρώ μηνιαίως.

Επίσης, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ 2 του άρθρου 4 του ν.4024/2011, οι υπάλληλοι και λειτουργεί που δεν εμπίπτουν ευθέως στις διατάξεις της παρ 1 του άρθρου αυτού, καθώς και οι κατηγορίες υπαλλήλων και λειτουργών που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του μέρους β του ν,3205/2003 και γενικά όλοι οι αμειβόμενοι με ειδικά μισθολόγια, εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του δεύτερου κεφαλαίου του ν.4024/2011, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 17 (οικογενειακή παροχή)»

Πρόταση προς Υ.Ο. για το επίδομα παραμεθορίου

Αξιότιμε Αν Υπουργέ Οικονομικών κ. Σταϊκούρα,

Δεν χρειάζεται να μας πληροφορείστε εάν προβλέπεται από τις διατάξεις του Ν.4024/2011 επίδομα παραμεθορίου. Το γνωρίζουμε γιατί διαβάζουμε τους Νόμους που έχετε Νομοθετήσει και ισχύουν σήμερα, αλλά το αναγράφει και ο ερωτών βουλευτής στο έγγραφο του. 

Αυτό που μας απασχολεί και απ οτι διαβάζω ερωτήθηκε το Υ.Ο είναι εάν έχετε τη βούληση σε συνεργασία με το ΥΠΕΘΑ να αρθεί αυτή η αδικία στους στρατιωτικούς, καθώς μας περικόψατε την ειδική  εκτός έδρας αποζημίωση που λαμβάναμε (ΗΕΕ). Και οι στρατιωτικοι που υπηρετούν στην παραμεθόριο περιοχή ζητάνε ν να καταβάλλεται και σε αυτούς το επίδομα. Δεν είναι ορθό στέλεχος που υπηρετεί στη Λάρισα ή στην Αθήνα να αμοίβεται το ίδιο με τον συνάδελφο που υπηρετεί στη Λήμνο ή στον Έβρο. Στο δημόσιο το εφαρμόζεται εδώ γιατί;  
Αυτό μπορεί να γίνει με τον πιο απλό και εύκολο τρόπο φέρνοντας τροπολογία που να θεσμοθετεί τη χορήγηση του επιδόματος παραμεθορίου, του άρθρου 15 που δίνεται στο Δημόσιο και στους στρατιωτικούς με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις. 

'Όπως δηλαδή έχετε θεσμοθετήσει τη χορήγηση της οικογενειακής παροχής του άρθρου 17 του ίδιου Νόμου και η οποία δίνεται στους Στρατιωτικούς με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που ισχύει στο Δημόσιο.

Θεωρώ ότι η προώθηση διαφόρων θεμάτων υπό μορφή ερώτησης στη Βουλή, κατά την διαδικασία κοινοβουλευτικού ελέγχου γίνεται για το λόγο αυτό και όχι για να πληροφορηθούμε την Νομοθεσία που ισχύει.

Συγκεντρώθηκαν στην Λάρισα, για δεύτερη φορά, οι Περιφερειακές Ενώσεις Στρατιωτικών (φώτο)


Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες οι περιφερειακές ενώσεις των στρατιωτικών ανά την επικράτεια είχαν συνάντηση την Λάρισα. Η συνάντηση έγινε την 20 Ιουλ 2013, ημέρα της ονομαστικής εορτής του Προέδρου της ΕΣΠΕΘ Λγου (Ο) Ηλία Νατσιούλα.

Οι αντιπροσωπείες των ενώσεων σε χαλαρό κλίμα παρουσία του πρόεδρου του ΣΥΣΜΕΔ Αντισυνταγματάρχη (ΣΔΓ) Α. Τσουκαράκη συνομίλησαν για όλα τα τρέχοντα θέματα που απασχολούν τους στρατιωτικούς. Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε φωτογραφικό υλικό και τα θέματα που συζητήθηκαν.


Αναγνώριση του Χρόνου Άδειας Χωρίς Αποδοχές, ως Χρόνου Συντάξιμης Υπηρεσίας, με Καταβολή Ασφαλιστικών Εισφορών (Εξωτερικού και Ανατροφής Τέκνου)


Αξιότιμε κε Υπουργέ

Με το (δ) σχετικό, καθορίζεται το είδος των αδειών που δικαιούνται τα µόνιµα στελέχη των Ε∆......
 
Η χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών στους στρατιωτικούς πριν τη δημοσίευση του N.3883/2010 όταν μετακινούνται/αν στο εξωτερικό, λόγω μετάθεσης των στρατιωτικών συζύγων τους επέφερε τις ακόλουθες συνέπειες.....

Στους γονείς Στρατιωτικούς που έχουν τέκνο ηλικίας έως έξι (6) ετών επιτρέπεται η χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών.......Ο χρόνος της άδειας χωρίς αποδοχές δεν λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας.....

Στο πλαίσιο μέριμνας του προσωπικού και της προστασίας της οικογένειας, ο στρατιωτικός που αποφάσιζε/ει να ακολουθήσει τον σύζυγο του/της στο εξωτερικό δεν πρέπει να επιβαρύνεται για αυτή του την ενέργεια με επιπρόσθετα συντάξιμα έτη και όλες τις παραπάνω συνέπειες, καθόσον η ενέργεια του αυτή είναι υποχρεωτική και δεν πρέπει να λειτουργήσει αρνητικά, ως προς το μέρος της συντάξιμης –δημόσιας υπηρεσίας του......διαβάστε εδώ το έγγραφο μας

Απάντηση στο άρθρο του Προέδρου της ΕΑΑΣ Λάρισας με τίτλο ‘’ Η Αλήθεια για το ΕΚΟΕΜΣ’’ Εάν δεν ισχύουν τα αναγραφόμενα μου ότι «ε.α. συνάδελφοι λαμβάνουν μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ για έτη που δεν έχουν καταβάλλει εισφορές» μπορούν να ζητήσουν να διαψευστούν από τον ΕΚΟΕΜΣ.+ Παράδειγμα

Ενημέρωση μελών μας

 

Με έκπληξη διάβασα άρθρο του Προέδρου της ΕΑΑΣ Λάρισας Σχη ε.α. κ. Απόστολου Παπαπαρίση για άρθρο μου με τίτλο «Οι μερισματούχοι ΕΚΟΕΜΣ κατέβαλλαν κρατήσεις στο Ταμείο για τα έτη προ του 1997 που δικαιούνται μέρισμα;».

 

Απάντηση βέβαια δεν έδωσε εάν κατέβαλλε ή όχι αυτές τις κρατήσεις;

Όπως απάντηση και στα ερωτήματα με τις εισφορές υπέρ λέσχης δεν πήραμε.

 

Όπως αναγράφει σε ορισμένα σημεία  «Είναι όμως έτσι; Φυσικά και όχι!!! Και για να γίνει απολύτως κατανοητό, τι ακριβώς συμβαίνει, ας πάρουμε με τη σειρά τα δεδομένα:… Από τα παραπάνω, αβιάστως συμπεραίνεται, ότι ο εν ενεργεία συνάδελφος του Οικονομικού… αποπροσανατολίζει τους συναδέλφους και τους οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.»

 

Καταρχήν όταν αναφέρει ότι «Τον εν ενεργεία συνάδελφο (ιδίως εμείς οι απόστρατοι) τον σεβόμαστε, τον εκτιμούμε, τον συμπαραστεκόμαστε, τον καταλαβαίνουμε» το έχουμε καταλάβει όταν ζητήσαμε ως ΕΣΠΕΘ υποστήριξη-συμπαράσταση μετά τις κοινές πορείες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Είναι θετικό ότι αναγνωρίζει τουλάχιστον ότι ο ΕΚΟΕΜΣ άρχισε να λειτουργεί από 1 Απριλίου 1997.

Αναφέρει ότι  «Το μόνο έσοδο, όπως αφήνει να εννοηθεί ο συνάδελφος, είναι η μηνιαία εισφορά των Μετόχων (των εν ενεργεία στελεχών του ΣΞ δηλαδή), ανερχόμενη σε ποσοστό 1% )»

Προφανώς και δεν διαβάζει όλα μου τα άρθρα (Α’ ΜΕΡΟΣ κλπ). Ακριβώς την προηγουμένη ημέρα του άρθρου που αναφέρει είχα γράψει για τα έσοδα που προέρχονται στον ΕΚΟΕΜΣ από ποσοστό 5% (1)  Επι την ημερήσιων αποζημιώσεων εκτός έδρας των οπωσδήποτε στο εσωτερικό ή εξωτερικό μετακινούμενων στρατιωτικών του Στρατού Ξηράς, (2)  Επί των οδοιπορικών εξόδων μεταθέσεως των ανωτέρω στρατιωτικών βάσει των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων, (3)  Επί των καταβαλλομένων αποζημιώσεων εξωτερικού εις άπαντες του υπηρετούντος στο εξωτερικό στρατιωτικούς του Στρατού Ξηράς, τα οποία με την παρ. 8 του άρθρου 2 του Ν. 2913/01, ΦΕΚ-102 Α'  ορίζονται σε ποσοστό οκτώ τοις εκατό (8%)") και τα οποία έσοδα, που αποτελούν περίπου το 10% των εσόδων του ΕΚΟΕΜΣ, χάθηκαν για το 2013, από την μη καταβολή των Παγίων ΗΕΕ. (55 ΕΚΑΤ περίπου τα έσοδα και η απώλεια περίπου 5 εκατ)

Αυτή η απώλεια εσόδων ίσως ήταν και ένας πιθανός λόγος που οδήγησε το ΔΣ να λάβει την απόφαση για μείωση 10% του χορηγούμενου μερίσματος το 2013. Δηλαδή από 55 εκατ που είναι περίπου οι πληρωμές με την μείωση 10% να αντισταθμίσει την παραπάνω απώλεια.

Είναι γνωστό από ιδρύσεως του ΕΚΟΕΜΣ με το  Ν.2448/1996 (άρθρα 8 & 9) ότι προβλέπεται  μηνιαία εισφορά των μερισματούχων του Μ.Τ.Σ. των προερχομένων από το Στρατό Ξηράς και η οποία ανέρχεται σε ποσοστό 10% επί του καταβαλλομένου σ' αυτούς μηνιαίου μερίσματος υπό του  Μ.Τ.Σ..

Την εισφορά αυτή την καταβάλλουν όλοι οι μερισματούχοι από την ισχύς του νόμου αυτού (1.1.97 άρθρο 13) και την οποία εισφορά θα την καταβάλλουν όλοι οι συνταξιούχοι που βγαίνουν μετά την ισχύ του Νόμου. Δηλαδή την καταβάλλουν οι συνταξιούχοι είτε βγήκαν στη σύνταξη το 1998, είτε το 2010, είτε το 2032 είτε το 2050 κ.ο.κ..

Μελλοντικά πιθανών, με τροποποίηση του άρθρου 8 του υπόψη Νομού, η εισφορά αυτή να παρακρατείται στο ποσό του ΕΚΟΕΜΣ αντί του ΜΤΣ και ίσως με άλλο ποσοστό, καθόσον πια το μέρισμα του ΕΚΟΕΜΣ είναι μεγαλύτερο από το μέρισμα που δίνεται από το ΜΤΣ και θα αποφέρει με αυτόν τον τρόπο περισσότερα έσοδα.

Αναφέρει ότι «ζητώ να καταβληθούν αναδρομικές εισφορές για τα έτη που λαμβάνουν μέρισμα. Και σχολιάζει (λάθος)…»

Να το επαναλάβω ότι όποιος καθίσταται μερισματούχος μετά το 1997 δικαιούται μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ για όσα είναι τα έτη που δικαιούται μέρισμα στο ΜΤΣ. Δηλαδή εάν ένα στέλεχος αποστρατεύτηκε το 1998 με 35 έτη μετοχικής σχέσης στο ΜΤΣ και μέρισμα Αντιστράτηγου, για το ΕΚΟΕΜΣ θα έχει καταβάλλει ως εν ενεργεία εισφορές 1 μόνο έτους αλλά θα λαμβάνει μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ 35 ετών, όσο δηλαδή και για το ΜΤΣ. Για τα προηγούμενα 34 έτη που λαμβάνει μέρισμα δεν θα έχει καταβάλλει εισφορές.

Εάν δεν ισχύουν τα αναγραφόμενα μου ότι  δηλαδή ε.α. συνάδελφοι λαμβάνουν μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ για έτη που δεν έχουν πληρώσει εισφορές, μπορεί να ζητήσει να διαψευστούν από τον ΕΚΟΕΜΣ και να μας πει ο ΕΚΟΕΜΣ την αλήθεια, καθώς μέχρι τώρα δεν υπήρξε κάποια επίσημη ανακοίνωση περί του αντιθέτου.

Εκεί όμως που σήκωσα τα χέρια ψηλά και θυμήθηκα την φράση του «..με τους «κακούς» αποστράτους που σκέφτονται μόνον τον εαυτό τους» ήταν όταν διάβασα να λέει ότι το ορθό είναι να συνεχίζει να παρακρατείτε από τους αποστράτους το ποσοστό 10% του μερίσματος του ΜΤΣ μέχρι να ισοφαριστεί η μετοχική σχέση με το ΜΤΣ και αναφέρει και παραδείγματα για να γίνει κατανοητό όπως:

(α) Συνάδελφος που αποστρατεύθηκε το 1980 (17 χρόνια πριν το 1997) και έχει μετοχική σχέση με το ΜΤΣ 35 έτη, θα πρέπει να του παρακρατείται το 10% του μερίσματος του ΜΤΣ μέχρι το 2032 (1997+35=2032), για 35 έτη ως απόστρατος.

(β) Συνάδελφος που αποστρατεύθηκε το 1997 και έχει μετοχική σχέση με το ΜΤΣ 27 έτη, θα πρέπει να του παρακρατείται το 10% του μερίσματος του ΜΤΣ μέχρι το 2024 (1997+27=2024), για 27 έτη ως απόστρατος.  


(γ) Συνάδελφος που αποστρατεύθηκε το 2010 με μετοχική σχέση με το ΜΤΣ 31 έτη, θα πρέπει να του παρακρατείται το 10% του μερίσματος του ΜΤΣ μέχρι το 2028 (1997+31=2028), για 18 έτη ως απόστρατος.

(δ)  Συνάδελφος που θα αποστρατευτεί το 2032 με μετοχική σχέση με το ΜΤΣ 35 έτη, δεν θα πρέπει να του παρακρατηθεί το 10% του μερίσματος του ΜΤΣ ούτε για μία ημέρα (1997+35=2032), για 0 έτη ως απόστρατος.

Ειλικρινά συνειδητοποίησε ότι με αυτό που πρότεινε μειώνονται ακόμη περισσότερο τα έσοδα του ΕΚΟΕΜΣ; Πως άραγε θα αναπληρωθούν για να λάβει ίδιο μέρισμα στο μέλλον; Εκτός αν προσδοκά στην αύξηση των εισφορών των εν ενεργεία; Η μήπως θέλει να μειωθεί εκ νέου το μέρισμα;

Επειδή προφανώς και δεν το πιστεύει καλό είναι να ζητήσει ενημέρωση από τον ΕΚΟΕΜΣ.

Όπως είπα και παραπάνω την εισφορά 10% με βάση το άρθρο 8 παρ β του Ν.2448/1996 την καταβάλλουν όλοι οι συνταξιούχοι είτε βγουν στη σύνταξη το 1980, είτε το 1998, είτε το 2010, είτε το 2032 είτε το 2050 και μέχρι να λαμβάνουν μέρισμα, και δεν έχει καμία σχέση με τα έτη που δικαιούνται μέρισμα οι συνταξιούχοι χωρίς να έχουν πληρώσει εισφορές ή τα χρόνια που ως ε.ε  έχουν πληρώσει εισφορές.

Στη σημερινή εποχή που όλοι ασχολούνται με τα οικονομικά ίσως να γνωρίζουν  καλλίτερα τα έσοδα του ΕΚΟΕΜΣ οι μη οικονομικοί και όχι αυτοί που εξετάζονται σε αυτό το μάθημα στο Βασικό τους Σχολείο.

Βέβαια, μερικοί πόροι δεν χρειάζεται καν να ειπωθούν (ούτε μιας ημέρας…) αλλά μπορεί να απευθυνθεί στις Στρατιωτικές Σχολές για να τους μάθει...

Για να λύσω και την απορία πολλών ανώνυμων και επώνυμων σχολιαστών για το που υπηρέτησα, το μόνο που έχω να πω είναι ότι γνωρίζω, εν αντίθεση με άλλους συναδέλφους μου, τι πάει να πει μη φρουρά συμφερόντων και παραμεθόριο.

Αφήνω ασχολίαστο σε άλλο άρθρο του αυτό που λέει ότι δεν θέλει να πολεμήσουμε δίπλα - δίπλα, γιατί δεν μου έχει εμπιστοσύνη καθώς βλέπω μόνον αριθμούς.

Απλά για την ιστορία σας γνωρίζω ότι σε όλες τις θέσεις που υπηρέτησα προσπάθησα να ανταπεξέλθω στα καθήκοντα μου και θα μείνει χαραγμένη για πάντα, στην στρατιωτική μου θητεία, σε αναφορά μου για την εκ νέου τοποθέτηση στο ΚΕΠΙΧ σε εκτέλεση 24ωρης υπηρεσίας, έναντι άλλων ανώτερων στελεχών και ενώ έφερα το βαθμό του Υπλγου, η απάντηση της Στρατιάς (Φ.241/1/16126/……../1η ΣΤΡΑΤΙΑ/ΔΙΠΡΟ) ότι «…λήφθηκε υπόψη η ανάγκη εύρυθμης λειτουργίας του ΚΕΠΙΧ, όπως επίσης η καταλληλότητα και η προηγούμενη εμπειρία σας στα υπόψη καθήκοντα..»
.

Τέλος στις 2 Προτάσεις για εξεύρεση νέων πόρων χρηματοδότησης καλό είναι να ζητήσει να «κοστολογηθούν» για να δεί πόσο και πότε θα συνεισφέρουν στα έσοδα του ΕΚΟΕΜΣ.

 

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΉ ΚΡΑΤΗΣΗ 1% ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΛΛΑΝ

 ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Συνταξιούχοι-απόστρατοι: 15.000

Εργαζόμενοι-εν ενεργεία: 45.000

Μ.Ο ετών μετοχικής σχέσης στο ΜΤΣ: 26 έτη προ του 1997

Έτος ίδρυσης ΕΚΟΕΜΣ:1997

Αρχικό Κεφάλαιο: 30 εκατ €

 

ΕΣΟΔΑ

Κράτηση μηνιαία: 1% ΒΜ +ΕΧΥ σε εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελέχη

Κράτηση μηνιαία:10% επι του ποσού του μηνιαίου μερίσματος ΜΤΣ

 

ΕΞΟΔΑ

Μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ :Μ.Ο. 150€ /Άτομο το μηνα σε 15.000 συνταξιούχους

 

Ας πούμε ότι είσαι πρόεδρος μίας εταιρείας με όνομα ΜΤΣ και λες να δημιουργήσεις και μια δεύτερη εταιρεία το έτος 1997 που την ονομάζεις ΕΚΟΕΜΣ. Βάζεις ένα   κεφάλαιο 30 εκατ € και παίρνεις την απόφαση να δίνεις μέρισμα (ΕΚΟΕΜΣ) στους πρώην υπαλλήλους σου (συνταξιούχους) που συνταξιοδοτήθηκαν από την πρώτη σου εταιρεία, όσο και τα έτη μετοχικής σχέση που είχαν εκεί.

 

Έστω ότι είναι 15.000 και έχουν Μ.Ο ετών μετοχικής σχέσης στο ΜΤΣ 26 έτη και τους δίνεις ΝΕΟ μέρισμα ΕΚΟΕΜΣ 150€ Μ.Ο./Άτομο το μήνα

 

Επιβάλλεις όμως:

 

Μια εισφορά στους εργαζομένους σου 1% επί ΒΜ και ΕΧΥ, αλλά την επιβάλλεις και αναδρομικά στους συνταξιούχους σου. Έστω ότι ο Μ.Ο αυτής της αναδρομικής εισφοράς των κατά Μ.Ο 26 ΕΤΏΝ ανά άτομο/μήνα στους συνταξιούχους είναι 15€. Έχουμε και λέμε 15 ευρώ επί 12 μήνες 180€ επί 26 χρόνια 4.680€. Έχεις 15.000 συνταξιούχους επί 4.680€ το άτομο, σύνολο περίπου 70 εκατ ευρώ αναδρομικές εισφορές 1% στα 15.000 άτομα για Μ.Ο 26 ετών Μετοχικής σχέσης.

 

Μία εισφορά 10% πάνω στο μέρισμα του ΜΤΣ που λαμβάνουν και το ποσό αυτό θα δίνεται στο ΕΚΟΕΜΣ. Έστω ότι ο Μ.Ο. μερίσματος ΜΤΣ 150€. Άρα 10% επί 150, σύνολο 15€.

 

Λες ότι τους δίνεις Μ.Ο 150€ σου δίνουν 15€ το μήνα (ΜΤΣ) και σου οφείλουν αναδρομικά 4.680€ (1% αναδρομικά για τα έτη που δεν πλήρωσαν).

 

Πως όμως θα σου δώσει ο καθένας 4.680€, όταν εσύ κάθε μήνα θα του δίνεις 150-15€= 135€;

 

Σκέφτεσαι μερικές λύσεις, εάν τους τα κρατούσα κάθε μήνα 135€ το μήνα δεν θα παίρνουν τίποτα και θα θέλουν σχεδόν 3 χρόνια να μου τα δώσουν.

 

 Ουσιαστικά μετά από 3 χρόνια θα αρχίσω να τους δίνω μέρισμα και όχι το 1997.

 

  Μήπως να τα πάρω σε δόσεις;

 

Ας μου δίνουν έστω 60€ το μήνα. Σύνολο 720 το χρόνο και σε 6,5 χρόνια θα μου τα έχουν δώσει όλα.

 

Εάν γίνει αυτό τι απομένει Αρχικά 150, μείων 15€ (10%) μείων 60€ (αναδρομικά το 1%), Σύνολο 75 ευρώ.

 

Δηλαδή ξεκινώ ένα νέο ταμείο με 30 εκατ € κεφάλαιο επιβάλλω εισφορά 1% σε εν ενεργεία στελέχη αλλά και αναδρομικά σε όλους τους αποστράτους που έχω τότε για όσα έτη αναγνωρίζουν, επιβάλλω και μια κράτηση 10% τόσο στους ήδη συνταξιούχους , όσο και σε αυτούς που θα προκύψουν αργότερα.

 

Από τα ετήσια έσοδα (15+60)*12*15,000=13,5 εκ + εισφορές των εν ενεργεία +έσοδα από τέλη, ΚΨΜ κλπ  το 90% θα το μοιράζω το επόμενο έτος και το 10% θα το κεφαλοποιήσω.

  

Άρα και οι συνταξιούχοι θα λαμβάνουν πέραν του ΜΤΣ και επιπλέον μέρισμα κάθε μήνα κατά Μ.Ο 75€ (ΔΕΝ ΤΟ ΈΙΧΑΝ ) και εγώ μαζεύω έσοδα και όλοι πληρώνουν ίδιες εισφορές(εν ενεργεία εν αποστρατεία), δεν δίνω δηλαδή σε κάποιον το 1997 μέρισμα 35 ετών χωρίς να έχει καταβάλλει την εισφορά 1%.

 

Μέσα στα επόμενα 6,5 έτη θα εισέρρεαν από τα αναδρομικά κατ έτος 60*12*15.000=11 εκατ περίπου. 70 εκατ στα 6,5 έτη + ποσό αναδρομικής εισφοράς για κάθε νέο συνταξιούχο που θα προέκυπτε, αφου θα πλήρωνε επίσης τα αναδρομικά 1% των ετών που του έλλειπαν.

 

Εάν αυτή τη στιγμή 16 χρόνια μετά το 1997 είναι 22.000 οι συνταξιούχοι θα είχαν μαζευτεί και αλλά Χ εκατ.€;

 

Λύσεις και προτάσεις υπάρχουν πολλές αλλά εδώ που είμαι τι πρότεινες όταν ήσουνα; Και γιατί όταν επιβλήθηκε αύξηση της εισφοράς υπέρ ΜΤΣ κατά 25% στις αποδοχές των εν ενεργεία στελεχών δεν φώναξες;


Ηλίας Νατσιούλας

Λοχαγος